Lediga!


Idag har jag och prins Elton varit lediga - så mysigt! Vi har haft en inne-mysar-dag :) Elton prata i morse om att baka, muffins ville han ha. Självklart, tänkte jag! Men, när vi var redo för bak - ville han inte alls.. Så vi la nerbakplanerna. Tråkigt! I stället har vi kollat på film och myst.

När pappa Roger kom hem, fixa vi middag och fick i oss den. Sedan ville jag fara på Ikea, kika och köpa lite småplock och fika. Och de ville såklart min älskade oxå! ;) Eller ja, om han var så sugen vet jag inte - men han for iaf för min skull. Kärlek kallas de!

På Ikea hitta vi lite ljus, några små julklappar och en skål - lite smått och gott bara. Sedan var jag in på jobbet och köpte ett lila överkast. Fick ju ett när jag fyllde år, men de passa inte. Så jag köpte ett jag visste skulle passa - då jag har ett sedan tidigare oxå :) Kommer bli så fint, då dom lila gardinerna är på plats igen!

Var menat att vi skulle fika på Ikea, men de var såå mycket folk - så vi skippa de. Var på Ica Maxi i stället och köpte med oss fika hem. Så hemma plocka vi ihop, dammsuga och tände ljus - sedan bänka vi våra rumpor i soffan och fika lite innan Elton skulle i säng ♥

Prinsen sover, Roger är och tränar och jag ska se på nån ny serie!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0