Jobb hela helgen!


Igår hade jag stängning, gick bra och var ändå lite folk i farten! :) Även idag väntar jobb, 11-17. Jag tycker ju om att jobba helg, då folk är ute på ett helt annat vis då!

Här hemma har vi nyss fått i oss lite frukost, mysigt att äta alla tre - var ett bra tag sedan sists! Och nu är disken tagen, min älskade kan han!
Roger ska fara och handla lite, jag och Elton ska få på oss lite kläder. Sedan kommer Momma och Moff, antar att Melker oxå är med. Roger ska nämligen på julbord med jobbet ikväll och jag jobbar ju, så Momma ställer upp! Dessutom har Roger sån tur, så dom kommer tidigare - vilket betyder att han hinner spela match oxå, tur han har - att jag har världens bästa mamma! ♥

När jag slutat jobba, ska jag hem och äta mysmiddag! Sedan ska jag svida om och göra mej redo för utgång! Jag ska ut med Helena och Angelica (vi jobbar tillsammans) ikväll :) Först ska vi till Helena, sedan får vi se vart vi hamnar! Värsta är att jag ska jobba i morron ;) Har aldrig jobbat dagen efter(!!!), så vi får väl se hur de går - som tur är, börjar jag inte förrän klockn 13!

Nej, nu måstekläderna och sminket på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0