Världens sämsta mamma!


Klockan ringde redan klockan 06 morse och ändå var jag rätt pigg! Elton ville nog inte riktigt vakna, men när jag fråga om han ville ligga kvar och mysa en stund, medans jag duscha - fick jag barnprogram till svar ;)
Han var superduktig i morse och vi höll lätt vår tidsplan!

Jobbet har gått jättebra idag! Dagarna går superfort och de är så kul att komma ut :) Skulle behöva mej ett par nya skor, då mina fötter inte tycker om dom jag har..

Efter jobbet hann jag fynda ett par byxor - behövligt, då jag inte äger så många byxor nu.. Bild kommer senare, men dom är bara helsvarta och inge märkvärdigt alls - men för 99:- får man inte så mycket! Vill inte lägga ut så himla mycket heller, då jag vet att jag inte kommer kunna ha dom så länge..  

Jag hämtade en glad men mycket trött prins på dagis idag! Jag tror inte han hade sovit så himla länge - vilket var helt mitt fel..
Jag såg nämligen tutten och snutten i min väska, efter personalmötet i morse. - kände mej som världens sämsta mamma just då. Och sova utan de, är ingen höjdare. Men han hade iaf sovit en stund - storkillen!

Pappa Roger har fortfarande inte kommit hem, så jag och Elton fick äta middag själv idag - tråkigt! Speciellt nu när man är van att vi är hemma till middag allihopa.

Elton springer runt nakenfis här hemma - vilket inte är så vanligt, då han hatar att vara utan blöja! Jag hoppas att han tycker de känns okej snart, med både pottan eller toaletten och vara utan blöja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0