Tokgrina


I morse gick de inge bra och lämna på dagis :/ Han blev hysterisk och tokgrina.. Blödig som man är, grina även jag - självklart såg inte Elton de! Inge kul och lämna då, men ett ont måste..

Mötte Karla precis när jag skulle gå och hon skulle oxå på promenad, så vi gjorde sällskap! Skönt med sällskap :)

Jag ska ta tag i hallen, kasta massa gamla skor, plocka bort jackor vi inte handvänder och rensa bort. Just nu ser de ut som fan, grejer överallt! Ska även rensa i min garderob igen - har redan en hög med kläder, mest jeans (som jag aldrig handvänt..) och några tröjor. Så om nån är intresserad, hojta till! ;) Så jag får plats med massa nytt i stället, haha!

Men nu först måste jag få i mej lite frukost eller kanske tillomed tidig lunch - ingen vidare bra start på matdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0