Oväntat kaffebesök!


Gick inge vidare och lämna Elton i morse heller.. Hysteriskt grin även idag :/ Fy vad de känns i mammahjärtat! Hatar att gå när han är ledsen!

Även i morse fick jag promenadsällskap av Karla! :) När jag nästan var hemma, ringde Louise och fråga var jag var jag var - hon var nämligen kaffesugen! Så strax efter fick jag besök, vi käka mackor och surra skit! Jag älskar att träffa och lära känna nya människor - och Louise verkar vara en tjej helt i min smak! :)

Allt hade gått jättebra på dagis, lika som igår! Han hade lekt, skrattat, ätit superbra och sovit - var en glad prins jag hämta hem! ♥ Jag vet att de alltid går bra på dagis, att han trivs. Men de är så himla jobbigt att lämna när han blir så ledsen.. Jag hoppas verkligen han kommer över de snabbt!

Gick lika bra med nattningen ikväll - han är så duktig, vår stora prins! :) Snart väntar sängen även för oss, då min stora prins redan snarkar - han skulle bara blunda i pausen, haha! Och jag är supertrött, så de passar bra!

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp det var Liams första bio. Det blev lite långt, de visade en kortfilm från toystory före och sen var bilar filmen 1,50 ungefär. Liam fick lite myror i brallan men det var inte så mkt folk så han kunde hoppa mellan sin egen stol, min famn och pappans famn. Och så hade han ju sin godispåse och tutte ;) Det gäller att ladda upp med allt!

2011-08-17 @ 22:22:31
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så hjärtligt för din kommentar! :) Du har en så otroligt fin pojke! :) också är du grym på naglar!:)



/Sara & bröderna bus..

2011-08-18 @ 12:36:44
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0