Mys Söndag ♥


I morse fick jag sovmorron ända till 09:30 - då klev jag upp och gjorde mina älskade prinsar sällskap i soffan. Där bjöds de på mys och Lejonkungen - vilken fin film! Spelar ingen roll hur många gånger man ser den - den är alltid lika bra!
Sedan fortsatte vi med Fem myror är fler än fyra elefanter - nostalgi till tusen! Och Elton verka fastna för den, kul :)

Efter en snabb frukost, tog jag på mej promenadskorna och gick en sväng - var helt svettig när jag kom hem, kvavt som tusan!
En dusch och lite kläder på kroppen, så kom Memme på spontan fika - med glass och allt! När Memme for, for även vi. Först på Rogers jobb en snabbis och sedan mot Söråker, till Louise och Morgan. Roger hade nämligen beställt kaffe och sockerkaka! Är de så man gör? ;)
Där blev vi kvar - blev bjudna på middag och allt! Kimi och Elton kommer jättebra överens, mycket kul! Vi kom inte hem förrän strax efter klockan 19. Så vi gjorde alla kvällsbestyr och plocka ihop lite här hemma, då dom ska fixa nått med elementen i morron - förhoppningsvis, så de blir gjort så fort som möjligt!

Roger har precis gått och lagt sej, då han ska upp vid 03 i natt.. Men han kör bara två pass den här veckan, sedan är han ledig ända tills på Måndag - vilken lyx!
På Tisdag väntar jobb för mej - wiho! Först möte och sedan jobb. På Torsdag ska vi åka med prinsen till mormor och morfar - där ska han spendera hela helgen. Jag och Roger ska ju åka Finlandsfärja med Louise och Morgan! :)

Jag ska slöa i soffan framför New Moon - ja, nu igen! ;) Tills naglarna torkar riktigt, då ska jag byta soffan mot sängen! Dock längtar jag inte dit - då min rygg och nacke inte alls gillar sängen. Eller vad de nu är(?)! Sover inte alls någe vidare nu, bara vride och vänder på mej - heeela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0