Lediga alla tre!


Ja, idag har vi varit lediga alla tre tillsammans! :) Jättemysigt att vakna upp allihopa, utan att behöva tänka på någon tid!
Har inte blivit så mycket gjort idag, men de har varit skönt och haft en hemmadag! Nu sover prinsen, Roger är och kollar på hockey, men borde snart komma hem. Jag ska fixa lite fika och sedan blir de nog sängen.
Helena ringde nämligen tidigare ikväll - så i morron väntar oväntat jobb mellan 09:30 och 14:30, kul! :)

Får se om Roger skjutsar Elton till mormor och morfar medans jag jobbar, annars far vi dirket när jag slutar. På eftermiddagen ska jag och Louise ta en tur på Birsta. Förhoppningsvis kommer jag hem med ett par byxor och kanske tillomed ett par skor!
På kvällskvisten väntar städning och packning, så vi bara behöver kliva upp på Fredag och fara - som jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0