Lämnat på dagis - glada miner!


I morse när jag skulle lämna prinsen på dagis, var de tjurigheter och grin.. Kände på mej att de skulle bli lika jobbigt idag, som förra veckan! Men, äntligen var fröken Johanna (Eltons inskolningsfröken, från andra avdelningen) tillbaka från semestern! Så idag fick jag en puss, en kram och en nus - helt utan protester och grin! :) Han skulle tillomed öppna dörren åt mej! Vinka glatt och sa hejdå - åh, så underbart! Jag gick därifrån med ett leende och kände mej lättad - hoppas verkligen att de vänt helt nu för prinsen!

Har precis kommit hem från en promenda i solen - jätteskönt ute! Dock hade jag klätt på mej för mycket, så jag höll på svettas ihjäl.. Nu ska jag stoppa i mej lite mellis - men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på och min mage är inte alls som den ska idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0