Jobba!


I morron var de meningen att jag skulle börja jobba - först vara med på personalmötet och sedan lära mej kassan och sortimentet igen!

Men i morse ringde dom och ville att jag skulle komma idag redan! Och självklart! På en timme hade jag fixat mej och Elton, fått prinsen på dagis och kommit på jobbet - rätt bra tyckte jag ändå :)

Gud så kul de var att jobba! Men nu är jag helt slut, både i fötter och huvud :) Dock hade jag nya skor och dom blir de inte i morron..
Kul att lära sej allt igen, känns helt okej faktiskt - känns som att de kommer gå bra! Nu hoppas jag på mycket jobb ;)

Prinsen var jätteduktig i morse och han hade haft de jättebra på dagis! Längsta dagen hittills för han, men de var inga problem :)
Vi får väl se hur de går i morron, då jag ska lämna han redan 07:15 - men de ska nog gå bra de oxå!

Efter att vi fått i oss lite sen middag, jag fixa bort disken och skoletande i vårat röriga förråd - trotsa jag tröttheten ocn foton, tog på mej skorna och tog en promenad med Annelie! Så skönt när de är gjort, men jag var inte ett dugg sugen..

Nu sitter jag med en hårdbrömacka med kaviar - mums! Sedan måste jag få i mej lite mer vatten, då de gått segt med de idag.. Sedan väntar sängen - ska bli så skönt att sova! Dock ringer klockan redan 06, vilket inte känns s lockande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0