Första gången på 2 veckor..


I kväll drog jag på mej promenadskorna och tog en sväng! Hade bara tänkt gå, men med musiken i öronen och solen som lyste, fick jag sån lust att jogga - sagt och gjort! Första gången på nästan 2 veckor, kändes som att börja om från början nästan.. Och ont i högerfoten fick jag oxå, typiskt! Jag måste verkligen införskaffa nya skor..

När jag var ute på min tur, hade Roger bokat biljetterna till kryssningen - så den 2 September far vi, med Louise och Morgan som sällskap. Ska bli himlans trevligt!

Jag har faktiskt nyss sökt ett jobb, extrajobb bara - men bättre än inget! Jag måste verkligen komma på vad jag vill med livet - plugga eller jobba? Plugga till vad, isåfall? Kan de inte bara dyka upp ett jobb, bara sådär? Där jag trivs, har bra arbetskamrater, bra tider (med tanke på Rogers jobb..) och som jag längtar att gå till! Jag måste ta mej en ordentlig funderare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0