Elton kissa på pottan!!!


Jag är nog stoltast i världen just nu! Precis när jag skrivit att Elton inte vill vara utan blöja och inte ens tänka på pottan - ber han mej ta fram pottan. Visst tänkte jag, den kan väl få stå framme om han vill de (förut har han inte velat se den ens)!
En liten stund senare säger han att han är kissnödig, jag frågar om han vill kissa på pottan - bara för att. Jo, de ville han! Trodde absolut inte att han skulle kissa - men de gjorde han visst! Vi blev nog lika glada båda två :) haha!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

åå, duktig kille!!! :D man blir ju så fånigt stolt som mamma då <3

2011-08-30 @ 21:53:24
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0