Återbesök!


Igår fick jag kallelsen till återbesöket, efter operationen - äntligen! De ska vara 6veckorskontrollen, men när jag ska dit - har jag varit opererad i över 5månader(?)! Ska de verkligen gå till så?


Både på mötena innan operationen och när vi skrevs ut efter operationen - var de prat om att dom ska följa upp oss noga och hålla koll på oss. Jag kan då inte kalla de här för uppföljning!

Har även hört att återbeöket inte är så mycket att häng ai julgranen - ska tydligen ta typ 10minuter..


Kommentarer
Postat av: Sussie

Nej men jisses!

Nej det där låter inte klokt!

Efter 6 veckor ringde de mig och kollade hur jag mådde för jag gjorde ju operationen på annan ort så fick telefonmöte för att slippa åka så långt.

Var gjorde du din då?

Tycker det låter jättekonstigt!

2011-08-31 @ 14:54:37
URL: http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

Måste först säga vännen, gud vad du är stark!

Vi var också ner på återbesök, med Tuva i och med att hon föddes i v.33. Vi skulle på besök en månad efter att vi skrevs ut men fick komma 17 augusti. Vi skrevs ut den 30 maj. 10 minuters beök här med. Men jag skall inte klaga, skönt att få komma ner och antagligen så fick inte vi komma tidigare pga semestertider. Hoppas allt är bra annars.

Kramar

2011-09-02 @ 08:58:59
URL: http://malham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0