Vilket härligt väder!


När jag hämtade prinsen från dagis, ville han gå till sandlådan och rutschkanan - sagt och gjort! Vi gick bara hem en snabbis, hämta hink och spade och lite jos.
Sedan fick vi sällskap av Emilie och Stella, mycket trevligt! Och oj, så underbart väder. Varmt och härligt - mer sånt, tack!

Vi var ute i över 3 timmar, ändå ville Elton inte gå in. Men då middagen inte gjorde sej själv, fick vi så lov att skippa solen och gå in.
Jag slängde ihop lite currykyckling och ris till prinsarna, så gott de lukta! Och pojkarna åt glatt, härligt att se :)

Nu ligger prinsarna i sängen och snarkar, Roger ska upp i natt och jobba. Jag ska dricka min sista påse för kvällen, ta ett glas vatten och kolla om jag hittar nåe sevärt på tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0