Vikten


Vafan, nu kör vi! Jag hade ju inte tänkt skriva ut min vikt, inte än på ett tag. Men, vad spelar de för roll vad de står för siffror på vågen? Jag är ju bäst ändå! ;)

Innan flytet och operationen vägde jag 122,5kg som mest (ja, förutom när jag var gravid med Elton - då var de tyvärr värre..). Dagen innan operationen vägde jag 113,8 - nästan -9kg. Vilket jag var mycket nöjd med!

Idag tjuvvägde jag mej - tänkte ha Onsdagar som vägdag. Och jag blev mer än glad! Nästan en vecka sedan operationen och jag väger nu 110kg. Vilket betyder minus hela 3,8kg. De hade jag inte trott!
Alla säger att de går segt i början och jag känner mej dessutom väldigt uppblåst - jag ser nästan gravid ut ;) haha!


Kommentarer
Postat av: mia

I juli väger du säkert under 100kg! Bra jobbat Helene! Jag ska komma o hälsa på er någon dag! Sitter med tenta idag o imorgon.. Hör av mig när jag har kommit tillbaka till verkligheten igen! :)pussokram

// mia

2011-04-27 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0