Tack!


Elton sov faktiskt till strax före 07 i morse - Tack för de! Jag drog på mej promenadskorna, stoppa musiken i öronen och tog en sväng. Soligt och kyligt, helt perfekt! Hann med och sola en snabbis oxå, innan Roger och Leif skulle fara på match.

Medans dom spela match, handla och fixa, gjorde jag och Elton oss redo. När Roger och Martin kom hem, efter en vunnen match dessutom, for vi till Memme. Vi skulle hjälpa hon med allt skräp som blev när vi har renoverat och dom har fixat taket, få iväg de på skroten. Så vi har spenderat hela eftermiddagen ute i solen, så varmt och härligt!

Kvällen har jag och Elton spenderat tillsammans - då pappa Roger är på fest med Martin, hos Leif. Lät som att krogen var kvällens planer.
Elton sov dock inte på dagen idag, så han somna i soffan, lutandes mot mej :) Sötlöken! Så vi bytte bara till jamas och hoppa i säng, läste saga och sedan somna han fort!

Jag ska se klart på en film jag börja sett, sedan väntar sängen och prins Elton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0