Soppor..


Efter operationen ska jag äta soppor och flytande i 2 veckor - för att sedan övergå till puré. I morron först, har de gått en vecka sedan min operation. Och idag fick jag nog - jag spyr på ordet soppa! Jag kräks av bara tanken. Så idag till lunch, gjorde jag äggröra (på 1 ägg och lite lättmjölk) och de smakade himelskt! Magen tog de kanon och jag kände mej nöjd. Nu sitter jag med en smoothie (gjord på några få jordgubbar, bananskivor, juice och vaniljyoghurt - blev bra precis 1½dl, som jag ska få i mej) och den blev så god! Jag har även ätit en hårdbrömacka med ost på, de är nog bland de godaste jag ätit, någonsin ;)

Jag tänkte fortsätta äta flytande till frukost och mellis, men till middag tänkte jag äta puré!

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill ha alla dina "recept" sen :)

2011-04-26 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0