Operationen är gjord och allt har gått bra...


Operationen är gjord och allt har gått bra (vad jag vet iaf, då jag inte pratat med läkaren än - vilket borde bli i morron?)! Jag rullades in på operationen strax före klockan 10 och till 17.30 låg jag på uppvaket - sov mest! Sedan fick jag komma på rummet igen, där jag sovit fram till nu. Fick precis nån medicin för illamåendet - skönt, då jag mår pissilla! Men värst är törsten - jag får inte dricka förrän i morron.. Och axeln, jag så otroligt ont i högra axeln. Vilket tydligen är vanligt, typiskt nog! Men nu ska jag ta något för huvudvärken och sedan ska jag och A - min operationskompis, som opererade sej före mej, gå till tvn :) Tack för alla sms, lycka till och samtal! Och tack älskade mamma, för titten på uppvaket - så underbart!


Kommentarer
Postat av: sara

TACK för att du uppdaterar! fick tårar i ögonen nu av att allt gått bra! längtar tills jag får en närmare uppdatering!

2011-04-20 @ 21:05:36
Postat av: Magdalena

Va skönt att höra att allt har gått bra!

Ont i axeln hade jag också:)

Men det går snart över. Hoppas du får sova gott i natt nu :)

2011-04-20 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0