Mysdag!


I morse efter att jag lämnat av Elton på dagis, tog jag och Emilie en promenad. Solen lyste, men de var rätt kyligt - riktigt härligt!
Efter promenaden tog jag och sola, duscha och måla naglarna. När jag skulle hämta Elton, kom mormor och morfar och hämta upp mej. Vi packa in vagnen och sedan hämta vi prinsen, han blev så glad! :)

Sedan gjorde vi Birsta tillsammans. Elton fick en skinnjacka av morfar - såklart att han ska ha den, sa morfar! Åh, han kommer bli så himla snygg, lill prinsen!
Medans Elton, mormor och morfar åt middag på Ikea, tog jag en sväng själv på Birsta City. Ovant att gå utan vagn och en Elton som springer överallt ;)

När vi kom hem strax före 17, slängde Elton sej i soffan och beställde äppeljos och kex - den lilla fisen! :)

Nu ligger prinsarna i sängen, andra kvällen i rad dom nattar, utan mej. Händer inte allt för ofta ;) Men Roger ska upp och jobba i natt oxå, så han snarkar gott nu, hör jag.
Var menat att han skulle vara ledig i morron, men så blev de icke.. Jaja, de är egentligen bara bra att han jobbar - då han ska vara ledig nästan hela nästa vecka. Han jobbar Söndag och Måndag natt, kommer hem på Tisdag - så vi hinner se några timmar, innan jag läggs in på sjukhuset. För på Onsdag är de dags - äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0