Kanondag!


Vi har haft en riktigt bra dag! Dock börja den redan klockan 05:45.. Hur förklarar man för en, snart, 3åring att barnprogrammet inte börjat än? ;) Sedan var Elton på dåligt humör hela förmiddagen, men efter lite lunch och sovning, blev han en helt ny Elton!

Vi fixa lunch nr2, klädde på oss och gick ut. Elton skulle få ta årets första cykeltur - åh, han lyste som en sol!
Han skulle promt cykla på den röda, men så fort vi kom ut och han inte kom på hur han skulle göra - ville han ha den gröna (den är utan trampor). Han trodde att han kunde cykla i samma fart som inne, vilket resultera i att han ramla - så fort han kom ut.. Trodde aldrig att han skulle kliva på cykeln igen - lill fegisen, men de gjorde han! Och han tyckte de var så roligt :)

Efter cykelturen satte vi oss i sandlådan, där fick vi sällskap av grannarna ovanför oss. Dom lekte superbra och hade jättekul! Elton höll på grina ihjäl sej när vi skulle gå in - han älskar verkligen att vara ute! :)

Pojkarna gick in och tog ett bad, medans tog jag en promenad. Sedan hann jag bara hem och duscha, innan vi for på Birsta. Jag skulle fixa en ny sportbh, en mascara (äntligen!) och ett par byxor. Hade inte tänkt köpt nåe nya byxor nu, men jag har bara ett par.. Och jag måste ha några mysbyxor, när jag ligger på sjukhuset. Hitta tyvärr inte dom byxorna jag ville ha - så jag ska höra med Memme om hon kan kolla i stan!

Sedan var vi och handla en snabbis, hel tomt här hemma. Nu behöver jag bara lite kyckling, så ska jag fixa ihop lite sopplådor, att stoppa i frysen!

Prinsarna ligger och snarkar ikapp, blev sent för Elton ikväll. Så jag hoppas han sover en stund längre i morronbitti ;) Jag ska snart jojna dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0