Jag och min lilla fis


Vilken mysig dag vi haft, jag och min lilla fis! Jag tycker att de är så skönt att han är hemma igen, så allt kan bli som normalt :) 
På förmiddagen fixa vi lite med tvätten, åt mysfrukost i soffan och sedan tog vi en tupplur. När vi vakna fixa vi lunch, kan lova att pressad potatis och köttfärssås inte var någon hitt (ja, de var ju jag som åt de)..

Efter att vi fått i oss maten, packa vi med oss lite festis och bulle och gick ut i solen - sandlådan väntade! Vi var ute i flera timmar, så underbart med finväder!
När Martin och Gina kom för att käka middag med oss, fick jag tvinga in Elton. Han hade kunnat vara ute jämt om han fick!

Jag gjorde middag medans Elton busa med Martin och Gina - lyx att ha "barnvakt" när man lagar mat, men nånting ska dom väl göra för maten ;)
Jag åt lax och pressad potatis - då dom andra åt pasta. Gud så gott de var! Men jag fick inte ens i mej en halv, halv laxfilé och en liiiiten pära..

Efter maten masa jag mej ut på promenaden, blev så mätt och var inte alls så sugen - men de är ju alltid lika skönt när de är gjort!
Elton gick ut på gräset och spela fotboll med Martin - vilken underbar morbror han har! Och snart är vi grannar - kan inte bli bättre!

Pojkarna sover sedan ett tag - båda måste vara helt slut, tror dom somna direkt! Jag ska slänga mej i duschen och sedan blir de soffan en stund, innan sängen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0