Inskrivningen


Vad är odsen att jag får samma grinkärring i receptionen, som förra gången? Och att hon dessutom är lika otrevlig, om inte otrevligare? Men vara trevlig mot gubbar, de kunde hon! Jaja, tur att jag slipper se hon nått mer..

Inskrivningen gick väl bra. Mycket väntan dock.. Fick först träffa en sköterska - som gick igenom lite allmänt. När jag ska opereras - jag är andra ut, så typ vid klockan 10.oo. När jag läggs in - kvällen innan, så Måndagen den 18 klockan 18:oo ska jag infinna mej där.
Att jag ska duscha 2 gånger, ta sprutor 7 dagar efter - hemma, helt själv (hur ska de gå?)! Hur länge jag ska ligga inne - 3-4 dagar, beroende på hur jag mår och hur jag får i mej de jag ska.

Sedan fick jag träffa narkosläkaren, han gick igenom de väldigt fort. Tillsist fick jag träffa läkaren - en mycket virrig gubbe. Han lyssna på hjärta och sa inte så himla mycket. Men nu är allt gjort och jag är redo för operationen! :)

Träffade även en tjej där, som ska opereras samma dag och läggs in samma kväll som mej - kul att få ett ansikte på "operationskompisen" :) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0