Flytdag 8


Dagen har varit seg, har haft jobbigt med att få i mej alla påsarna. Tog sista nu, fy så less jag är på sött! Jag vill ha salt, hårdbrö och kasslersås! Åh, jag längtar så! Dock är jag inte hungrig, vilket är väldigt skönt!

Vattnet har där emot gått skitbra, citron är verkligen guld värt just nu! Och kolsyrat vatten, mums. Skönt med lite omväxling!

Men jag blev less av brevet, om flyttad operationsdag.. Jaja, nu är de nya tag!

En promenad blev de idag oxå - såklart! Fick promenadsällskap av Emilie, tack! Sedan sola vi. Tänkte passa på och sola mycket nu, för efter operationen kan jag ju inte sola på ett tag.

Ställde mej på vågen i morse, som visade -2kg. Hade hoppats på mer, men jag får se de från den ljusa sidan, nu har jag "bara" 4kg kvar, som jag vill gå ner innan operationen. Jag hoppas att jag fixar de på 12 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0