Flytdag 7


I morse när jag tog promenaden, spöregna de ute. Verkligen spöregna! Jag var dyblöt och svinkall när jag kom hem, men de var ändå skönt att får de gjort! Lite musik i öronen, så fixar de mesta sej!

Jag har dock världens träningsvärk och har fått skavsår på ena foten. Typiskt!

"Maten" har de gått bra med, fick i mej sista nu. Och jag har dessutom fått i mej allt vatten, dvs 2½ L. Citron gjorde verkligen susen! Nu går de tillomed bra med vattnet!

Men, idag har jag varit grymt sugen på hördbröd. Tänk en hårdbrömacka med kaviar eller ost eller leverpastej eller skinka eller tonfisk. Åh, de vore underbart! Istället får jag nöja mej med ett tuggummi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0