Flytdag 6


Bästa dagen hittills - helt klart! Dagen har gått skitbra och idag känns de som att dom här dagarna kommer gå bra, riktigt bra tillomed!

Jag har fått i mej alla påsarna, sista för en stund sedan. Vattnet har gått mycket bättre idag, har nog fått i mej iaf 2 L - härligt! Tror att de gått bättre för att jag hätt i citron. Så skönt att få nått surt, till dom otroligt söta dryckerna. Dock är jag less på chokladen, vilket känns sådär. Då jag tycker den är bäst av dom alla..

Dagens promenad var jobbig! För de första, så har jag djävulsk träningsvärk. Sedan hade jag motvind mest hela tiden. Men, solen lyste och halva vägen hade dom sopat bort allt grus på. Åh, så underbart att gå på bar asfalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0