Flytdag 4


Dagen har gått sådär.. Jag har inte alls fått i mej de jag ska, varken påsarna eller vatten. Vilket verkligen kändes när jag tog promenaden, i solen och allt (lämnade dock Elton hemma med Roger, då snoret bara rann..)! Jag kände mej svimmfärdig och helt slut när jag kom hem, i morron har jag träningsvärk i benen - kan jag lova!

Men idag tog jag långa vägen, ändå tog de bara 40 minuter - vilket är väldigt bra för att vara jag. Speciellt med tanke på min vikt just nu och mitt knä, som inte alls vill vara med..

I morronbitti blir de en väng till, sedan ska jag sola, duscha och klockan 13 ska jag vara på sjukhuset - för inskrivning!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har valt att inte skriva något om det i bloggen för jag tycker inte det har något med min "mammaroll" att göra, om du förstår. Vill inte att folk ska börja jämföra och dra paralleller till hur jag är som mamma, det är ju faktiskt inte samma sak.



Ja det känns helt rätt, det är jätteroligt.

Har snart läst mitt första år av 3,5. Lite intensivt kan det bli med två små hemma men det funkar. Tror nog det hade varit lika "jobbigt" att jobba ;)

2011-04-04 @ 20:40:58
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad härligt med små monster :) De har fantastisk fantasi de små, ibland önskar man att man visste vad de tänkte.

Liam har också börjat med öga, näsa, mun och haka (haha) nu i helgen. Riktigt roligt men han orkar inte sitta så länge och måla. Baka, snickra eller städa däremot ;)

2011-04-04 @ 20:42:43
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0