Fixa hos Memme


Imorse flydde vi hemmet, jag och Elton. Pappa Roger låg bakis och snarka, högre än högst! Så vi for till Memme. Där krattade vi, fixade rabatterna och klippte buskar. Elton tog en långsovare ute i vagnen och Memme bjöd Elton på middag.

Innan vi for hem, var vi in på Birsta en jättesnabbis. Påskpyssel skulle köpas, vi fick nämligen en lite penga av Memme, för att vi hade hjälpt till. Så vi köpte plaskägg, hobbyfärg och fjädrar. I morron ska vi påskpyssla, jag och prinsen! :)

Vi kom hem strax efter klockan 17. Jag lämna bara av Elton och sedan tog jag på mej promenadskorna och gick en sväng. Fy så de blåste! Sedan passa jag på att sola oxå.
När jag kom hem fixa vi kvällsfika och hoppa i jamasen. Elton borde vara dötrött efter en hel utedag, men han hade jättesvårt att somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0