Dålig i magen..


Elton blev hemma från dagis även idag, då de går magsjuka på dagis. Och jag vill verkligen inte ha magsjuka nu, jag har nog ändå! Men de verkar som Elton redan är risig i magen.. Jag hoppas att de beror på förkylningen och allt snor, men jag vet inte.

Han var dålig i magen på morronen idag, men annars inget mer.. Han har ätit bra hela dagen, men har varit väldigt grinig och gnällig.
Så dagen har varit rätt trist, vi har mest varit inne och myst. Men på eftermiddagen ville Elton ut (ja, jag med!), men gå ut med en dålig mage, var inget jag var så sugen på. Så vi klädde på oss lite fleeckläder, tog med oss lite leksaker och gick ut på balkongen. Supermysigt och Elton blev mer än nöjd - han älskar nämligen att vara på balkongen, mitt lilla toksnöre! :)

Prinsen ligger och snarkar gott, Roger tränar och jag sitter i soffan med mitt citronvatten och en massa träningsverk i benen. Undra hur jag ska klara av morronpromenaden i morron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0