Uppförsbackar


Efter att jag lämnat Elton på dagis, som förövrigt gick hur bra som helst, vänta Mia och en promenad på mej. Idag var de mycket segt i alla uppförsbackar, kan jag lova!

Väl hemma, svettig och dan, tog jag mej ann diskberget. Fy, va mycket disk! Slängde på en maskin tvätt oxå, sedan la jag mej i soffan och kolla på film (hann slumra till en snabbis, innan Mia ringde).
Vid 13 kom Roger hem, tidig helg! Så vi gick och hämta Elton tillsammans. När vi kom på dagis, som prinsen fortfarande(?)! Han hade varit på toppen humör (trots att han vakna före 05!), ätit 2 stora portioner och sovit över 2 timmar, då vi var tvungen att väcka han. Vi skulle fara och handla..

På dagis ringde även Rogers chef, så Roger åkte på lite extra jobb, nån timma.. Typiskt! Men när vi hade handlat och Roger for på jobbet, gick jag och Elton ut med Emilie och Stella. Bus i lekparken!
Sedan ringde Mia och berätta att dom skulle beställa pizza och tyckte att även vi skulle göra de (ja, de var faktiskt så. Haha!). Sagt och gjort! Efter allt bus, kila vi hem och beställde pizza med Mia och Leif. Mycket gott var de iaf!
Efter att vi fått maten i magen, lämna vi pojkarna och for mot Timrå för att simma! De var så skönt, vi simma i 40 minuter och basta efteråt. Nu ska vi göra de till en vana!

Vi hann hem lagomt till Idol och nu är jag helt dö! Roger säger att vi ska se film, så jag antar att jag kommer somna till den ;) Kanske lika bra, då Elton kommit in i ett stim med tidiga mornar..

I morron ska Roger till Härnösand och blir där hela dagen och kvällen. Elton ska på dagis. Jag ska ta en promenad och sedan hittar nog på en massa som måste göras.
Efter dagis får vi även med oss Stella hem, kul! :) Får se vad vi hittar på, kanske Stor&Liten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0