Tyst


Just nu är de på tok för tyst här hemma! Roger har precis farit och jobbat, Elton ligger och sover. Men han lär vakna snart, jag hoppas iaf de! För sover han mycket längre, somnar han aldrig ikväll..

Nu har Elton kommit in i en vakna-tidigt-period, igen. I morse ville han först ha morron 04:30(?)! Men han somna iaf om till 06, tack och lov! Jag hoppas han kommer på bättre tankar, varken mamma eller pappa orkar kliva upp då ;) Skruttunge!
Efter lite frukost, lite tvättande och annat plock, for vi och handla lite fika och for till Mia och Leif. Så underbara människor, vi triv så himla bra med dom, alla vi tre! Jag är så glad att dom har flyttat hit, sjukt skönt att ha Mia på nära avstånd!

När vi kom hem var de sängen som gällde för prinsen. Han somna tillomed i sin säng, duktiga killen! Dessutom tvärslockna även jag.. Men Roger väckte mej, så vi hann se sista Idolavsnittet vi missat, innan han for och jobba.
Jag ska snart ta mej ann tvätten, igen. Har en massa kvar och en massa som ska vikas och in i garderoberna Konstigt nog, gillar jag faktiskt tvättgrejen!

Vad jag och Elton ska hitta på resten av eftermiddagen, vet jag inte. Jag antar att vi bara blir hemma och myser. Jag är helt slut, av någon konstig andledning. Då jag sovit längre på nätterna i flera nätter i rad, än på väldigt länge! Känner mej seg och har egentligen inte lust med nått.. Hoppas de går över mycket snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0