Tacosmys & födelsedagsfest


Igår efter att jag och pojkarna hade myst med Tacos, fixade jag mej i ordning och sedan skjutsa pojkarna mej in till stan. Där Malin och Annelie mötte upp mej, vi var hos Malin ett tag först. Kolla på hennes 1års kalas, sjukt kul! men hur vi såg ut ;) Och våra mammor ska vi inte ens prata om!
Vid 19 börja vi traska till Linda och hennes födelsedagsfest. Där bjöds de på sjuktgod bål och massa skitsnack. Senare hamna vi under partytältet och åt kräftor och massa annat gott.
Lite lekar, massa mer bål, ännu mer skitsnack och massa trevliga människor förgyllde kvällen. Strax före 02 delade jag taxi hem med några stycken. Skönt att slippa ta bussen, som jag inte ens visste när den gick..
Hemma kröp jag ner brevid mina prinsar, prata ett tag med min stora älskling och sedan snarka jag gott ;)

I morse vakna Elton klockan 07. Både jag och Roger klev upp, men jag kröp ner en stund igen, efter att jag fått i mej en alvedon och ett glas cola.
09:30 var jag uppe igen, duschade och sedan for vi och handla, åt på Max och sedan hem. Hemma sov jag och Elton en stund till (dagen efter skulle jag kunna sova bort hela dagen!). När vi vakna skulle Roger och jobba, så vi ringde Mia och kila sedan upp dit. Så underbart att dom bor så nära!
Superfin lägenhet har dom köpt, verkligen! Där blev vi kvar några timmar, Elton jaga kissarna och hade de supermysigt. Han verkligen älskar katter!

När vi kom hem fick Elton gröt, ett bad och sedan har vi bara myst i soffan. Nu ska jag njuta av en iskall Cola, för i morron börjar allvaret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0