Supertäppt


Igår kväll vakna Elton vid 23 och var supertäppt i näsan, bara sådär! För när vi gick och la oss, var han då inte snorig.
Han hade jättesvårt att somna om, men inte så konstigt när han inte kunde andas! Resten av natten blev lika jobbig den. Han har snurrat runt, hostat och snörvlat. Lika så är de nu..
Tur att han iaf ville ligga kvar i sängen till strax före 07, men ändå var de segt att kliva upp.

Och i morron ska ha ju knäppa kort på dagis :/ Så jag tänkte ringa och höra med dagis om de är okej att han kommer till kortet och att jag hämtar han direkt efter. Men först och främst, får vi väl se hur han mår i morron.. Å, jag hoppas att han mår rätt okej ändå. Första dagiskortet och allt!

Får se vad vi hittar på idag. Skulle behövt vare på Birsta och införskaffa några långärmade jamaser till Elton. Nu när de är så kallt på nätterna och han inte vill ha täcke på sej.
Roger ska även in till stan med bilen, nått som måste kollas upp. Kanske att jag och Elton fixar jamaserna i stan i stället, medans pappa fixar med bilen? Måste höra med Roger :)

Kommentarer
Postat av: mia

stackarn! När jag jobbade på dagis o vi skulle knäppa kort, kom barnen som var sjuka också.. föräldrarna till dom var också med.. Och vi gjorde så att vi började med gruppbilden, och sedan tog vi barnen som skulle hem efter knäppningen! =)

2010-09-27 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0