Sin säng


Även inatt sov Elton i sin säng hela natten eller han kom över till oss 04:30. Och somna inte om! Eller jo, några minuter.. Ännu tidigare morron idag alltså! 
Roger for rätt tidigt, så jag och Elton trögstarta i soffan. Med lite juice och massa barnprogram, mys!

Gick rätt bra att lämna på dagis idag. Blev lite grin innan jag ens han säga hejdå, men när jag skulle vika och få pussen, gick de superbra!
Direkt efter tog jag en promenad, i spöregnet! Blev en timme, ganska nöjd med tanke på regnet och att jag dessutom gick själv idag. Så nu hänger kläderna på tork och jag ska snart slänga mej i duschen!

Får se vad jag hittar på, har ingen lust att göra nånting egentligen.. Vill bara ligga i soffan och kolla på film ;) Men nått ska jag väl iaf få gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0