Segare än segast!


Gud vad jag är seg idag! Men de är de värt, för jag hade en mycket trevlig kväll!
Jag och Roger har legat på soffan hela förmiddagen och gör fortfarande. Roger ligger och snarkar, tur att min film är slut, annars hade jag inte hört nånting ;) haha!

Jag antar att vi kommer spendera hel dagen här, vi måste ju passa på medans vi kan!

Elton har de bäst hos mormor och morfar! Igårkväll när han kom dit, fick han träffa nya tillskottet i familjen Jansson, Mr Cool. En lite kissemiss, till Eltons stora förtjusning! Dom hade busat hela kvällen och tillslut hade dom nästan somnat båda två, i mormors famn. Så sött!
Han hade dessutom sovit till klockan 09(?) i morse och då hade mormor råka väckt han (han hade dock somnat sent igårkväll, men även om han gör de hemma, gör de ingen skillnad..). Toksnöre, hos mormor och morfar går de bra att sova!

Nu ska jag försöka få liv i Roger, så han kan fixa en ny film åt mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0