Samtidigt


Igår efter dagis, gick vi på Stor&Liten. De var bara vi och en mamma till med hennes barn (dock sov lilltjejen hela tiden). Mycket lugnt och skönt faktiskt! :)

Vi kom hem samtidigt som pappa, som hade varit och handlat till middagen. Jag blev så himla sugen på kyckling och nudlar, igen. Och så fick de bli! Roger ville inte ha, men vem tog 2 gånger, om inte han ;)
När Emilie sluta jobba, gick jag för att möta henne, så tog vi en promenad. Nu börjar de bli riktigt kallt på kvällarna, jag funderade tillomed på om jag skulle vända för att hämta ett par vantar(?)!

När jag kom hem från promenaden, satt Elton och åt gröt (Jiho! Han åt ingen middag alls..). Sedan var de dags för sängen och pappa for till Choppa för att kolla på hockey.
Resten av kvällen spendera jag i soffan, kika på Idol och myste under filten.

Har precis lämnat Elton på dagis, vi gjorde även sällskap med Emilie och Stella. Trevligt med sällskap! :)
Gick lika bra idag att lämna, jag hann knappt få en puss, innan han skulle springa ut. Sötnöt!

Är superbra promenadväder idag, solen lyser och de är lagomt kallt. Men, jag har grymt mycket jag måste göra hemma (ser ut som fan!)! Så promenaden får vänta tills i morron. Ikväll väntar simning med Mia istället!

Så nu ska här städas, tvättas, diskas och dammsugas!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack :) Du kan också få en lila om du vill ;)

Jag kan fixa det nästa vecka...



Föresten, du är utmanad i min blogg!

2010-09-22 @ 11:59:28
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0