Promenad


Precis när jag och Elton kom hem från dagis, kom även pappa Roger hem. Så vi fixa middag och myste en stund innan Roger skulle och jobba.
När Roger farit, ringde Mia. Vi bestämde träff här utanför, promenad stod på schemat! Eftersom att Roger jobba, fick Elton hänga på i vagnen. Han skötte sej exemplariskt, sa inte ett ord! En timmes promenad, mycket skönt!
Mia följde även med hit en sväng, så jag passa på att slänga mej i duschen. Medans fixa hon och Elton kvällsfikat, världens bästa Mia! Tack!

Efter att Mia kilat hem (älskar att hon bor så nära oss!), börja vi kvällsrutinen. Nu sover prinsen (hoppas jag iaf), men dom håller på att borra ännu mer nu. Fansjävlaskit!
Morfar var precis här och åt lite, han skulle bara parkera lastbilen, så kommer han tillbaks och lånar soffan i natt. Tror även att han kommer hit i morron, kanske tillomed Elton hinner träffa han!

Har gått rätt okej med Nutrilett idag, bättre än förväntat! Har dock bytt ut en påse, mot middagen. Känner att jag vill äta med Elton! Annar har de gått bra, så skönt!

I morron väntar dagis, promenad med Mia (om jag ska lämna Elton på dagis, passar vi på då), Stor&Liten(?) med Karla och Theodore och simning med gammelmormor på kvällen. Fullspäckat, underbart!



När vi skulle äta middag, sprang Elton iväg och kom tillbaks med sin stol. Haha! :)

Promenad!

Söt Mia hade tänkt på Elton när hon var utomlands. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0