Mår som jag förtjänar..


Gud, idag mår jag verkligen som jag förtjänar.. Jag mår inte alls bra, huvudet känns som att de ska sprängas och jag är så himla trött! Men jag hade en toppenkväll igår, den är värd att minnas!
Världens bästa Roger gjorde nyss 2 hårdbrömackor med kalkon och tomat på (självklart Herbamare oxå!), så nu börja de kännas bättre iaf. Skönt! Men nu har jag inte tid att vara dålig, vi ska ju åka till Ljunga snart. Världens bästa morfar fyller ju år idag! Så vi måste plocka ihop lite här hemma, slå in paket och fixa till oss själva, innan vi far. Som tur är, kommer gammelmormor och hämtar oss!
Ska bli underbart att komma till Ljunga och träffa Elton! Han följde med morfar igår på morronen :)

Therese - Jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0