Längsta och segaste


Igår måste ha varit den längsta och segaste dagen någonsin! De hade iaf gått bra och knäppt kort, men riktiga resultatet får vi ju när korten kommer ;)
Så fort dom hade knäppt kort, var jag och hämta Elton. En mycket trött och ledsen Elton.
Hemma hamna vi i soffan, där vi spendera mesta tiden av dagen. Varken jag eller Elton orkade nånting.
Vi tog en tupplur på 3 timmar, vilket var väldigt behövligt! Maten gick de sådär med eller egentligen inte alls. Lite frukt bara. Men bättre än ingenting iaf!

Även denna natt har varit hemsk, Elton har sovit sämre än sämst! Och även jag, supertäppt i näsan och rethosta.. Mitt huvud håller på att sprängas, men vi har varken Alvedon eller Ipren hemma (och inte hade dom på Ica Maxi igår kväll heller..). Ska se om jag kanske kan luska fram nån ändå, i nån väska eller nått. Jag brukar ju alltid ha med mej allt!

Idag lär de bli lika segt, vi blir bara hemma och myser. Roger jobbar sitt sista pass för veckan och har helg efter klockan 17, ska bli skönt att ha han hemma. Och att vi kan dela på nätterna! Jag är helt slut redan nu! Dessutom ser de förjävligt ut här hemma..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0