Låna Elton


Igår ringde mormor och fråga om dom fick låna Elton över helgen. Och visst fick dom de! Var ett bra tag sedan dom sågs och ännu längre sedan vi var dit.. Hmm, måste snart ta oss i kragarna och fara hemöver! 
Så mellan klockan 18-19 kommer morfar och hämtar Elton. Dom kommer få de så mysigt!

I morse vakna Elton först vid 05, men somna om till strax före 06. Hua, jag var så himla seg!
Men klockan 08 drog jag ut Mia på promenad, självklart spöregna de mest hela vägen. Men de är alltid skönt när de är gjort! När jag kom hem hann jag bara slänga mej i duschen, sedan for vi in mot stan.
Roger skulle på möte 09:45 och de gick snabbare än väntat. Så vi hann med att fynda lite på Name It, dom har 70%, då dom ska slå igen butiken. Dom hade så himla mycket fint till tjejer, jag skulle kunna köpa hela affären om vi hade haft en tjej (ganska tur ändå! Men vi kunde inte hålla oss, så Stella fick en söt dress. Haha)! Men Elton fick iaf massa kalsonger, strumpor, en tröja och ett par byxor. Och för allt betala vi ynka 225:-
När vi ändå var i stan, passa vi på och käka lunch. Elton åt upp hela portionen!

Sedan for vi vidare mot Birsta. Hitta de vi skulle! Stövlar och en jamas till Elton (han vill ju inte ha täcke på sej, så han måste ha långärmat på sej). Jag fick med mej några fler nagellack ;)
Och massa handdukar, då våra är gamla och luktar illa, hur mycket jag än tvättar dom. Så nu ska dom väck! Dessutom hämta vi ut gardinerna och sängkläderna, som jag beställt! Så just nu går tvättmaskinen för fullt, i morron ska de bäddas rent! ;) Och hängas gardiner!

Nu har vi precis plockat ihop lite här hemma. Vi ska nämligen få besök! Mia, Leif, Anders, Cissi och Saga. Mia har gjort smörgåstårta som vi ska mumsa i oss. Ska bli så gott!
Resten av kvällen får vi se hur den blir, nu när jag(vi) helt plötsligt blev barnfri bara sådär! Roger, Leif och Anders ska på hockey ikväll iaf.
Jag blev sugen på att gå ut jag oxå, men Mia ska upp och köra bil i morron. Så vi får se hur de blir med sen saken..

Nu ska vi mysa alla tre i soffan, måste passa på medans prinsen är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0