Glömt att berätta


Jag har glömt att berätta! I Tisdags när Elton skulle få en macka på morronen, fråga jag om han ville ha smör på (ibland vill han inte ha? Knäppjök!), så börja han göra nånting med fingrarna. Dra med två fingrar på den andra handen. Så jag frågar han igen om han ville ha smör på, så gör han samma sak!
Kom då på att dom gör stödtecken på dagis. Så jag var tvungen att fråga när jag lämna Elton, vilket tecken de var för smör.
Och mycket riktigt, var de som han gjorde!

Jag blev så himla imponerad! Han har ju bara gått där en vecka, snacka om minne! Jag tyckte iaf att de var häftigt :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

Förstår att du tycker det Barn är så duktiga på att lära



lycka till kerstin

2010-09-16 @ 12:27:36
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Nina

Noel tackar för gratulationerna :)

2010-09-16 @ 12:34:08
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0