Ensam




Har precis kommit in från en morronpromenad, gick ensam i dag. Var inte alls peppad, men så fort jag kom ut och fick musiken i öronen, gick de bra! Dock "fuska" jag och tog den korta svängen.. Hade inte tänkt de, men fick för mej att jag skulle jogga i början. Vilken jag inte skulle ha gjort! Min vikt, fötter och knän, går inte alls ihop med asfalten (vilket jag egentligen vet!).. Men nu är de gjort och jag är svettig och dan, härligt! Bara jag sluta svettas, ska jag hoppa in i duschen. Sedan ska vi iväg och fixa lite grejer, hämta morbror Martin på flygplatsen och kanske nått annat skoj!

Igår förmiddag kom moster Louise hit, vi käka lunch innan hon skulle till tandläkaren. Sedan kom hon hit igen, spendera resten av dagen och kvällen med oss. Hon och Elton tog ett långbad och hade så mysigt, Elton skratta hur mycket som helst!
På kvällen kom även morfar, åt och duscha. Sedan blev de en tidig kväll för oss, jag somna tillomed i soffan, före klockan 22(?)! Vilket jag inte gjort på evigheter, jag som måste tvinga mej i säng efter 24 annars..

Nej, lite melon innan duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0