Även jag


Börja känna att även jag inte är så kry, känns bak i halsen.. Men jag hoppas att de håller sej där, för när jag blir riktigt förkyld, blir jag liggandes i soffan. Och de går ju inte med en Elton!

Vi har nästan nyss vaknat efter några timmars sovande, mycket skönt! Känns som att jag fick lite mer energi iaf, även fast de är lite!
Jag håller på med lunchen, men väntar på att Roger ska komma hem med buljong, så jag kan göra såsen. Blir ytterfile, grönpepparsås och pärer idag. Ingen dålig Måndagslunch ;) haha! Men vi blev så sugna!

Blir inge Birsta för oss idag, Elton är inte alls pigg. Så Roger skulle fixa nån jamas, nu när han far hem. Världens bästa pappa! I stället kanske vi skulle få besök av Mia :) Vilket fall blir vi bara hemma och myser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0