3 timmar


När vi kom hem från dagis, passa vi på att sova alla tre (Roger skulle jobba natt). Vi slog på stor och sov i 3 timmar, skönt! Vi svida om och for på Birsta. Jag var på Bolaget och handla till i morron, vad som händer då, vet jag inte riktigt.. Men nånting!
På Birsta City var vi ute efter en höstjacka till Elton, de var så kallt när vi var ute idag på dagis! Hittade en som båda jag och Roger fastna för (dock ville jag ha en röd, men den fanns inte i Eltons storlek..)! Dessutom hade vi 25%, kanon! Sedan hitta vi en massa annat oxå, för mycket..

Strax efter 18 gav vi upp, då Roger skulle fara och jobba. Hemma hann vi bara pussa på pappa och vinka hejdå, så for han. Men vi passa på och hade mamma-Elton mys i soffan, med lite godis och Pingu. Mys på hög nivå!

När de var dags att sova, tjura Elton till de rejält. Han vägra sova och somna inte förrän 2 timmar senare.. Då är tålamodet inte att leka med!
Nu njuter jag av tystnaden, med ett glas Cola. Ska se om jag kanske hittar en sevärd film att slå på!


Tillslut så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0