Tagit om..


Har precis ringt dagis och sagt att Elton inte kommer, förkylningen har tagit om igen.. Snorigt och hostigt värre, att de aldtig tar slut! När ska jag kunna börja med nånting, plugg eller vad som?

Roger hade tagit ledigt på Söndag, så han var även hemma halva dagen igår, då han jobbar natt och börjar på eftermiddagen. Så igår var vi och storhandla, skönt att ha de gjort!
Resten av dagen var jag och Elton hemma, då han inte är pigg. Men igår var de gnälligare än gnälligast, jag tror Elton grina sej igenom mest hela dagen..
Men han sov bra inatt (dock somna jag på tok för sent..), lite sämre på morronen, men helt okej.

Roger har nästan nyss kommit hem, så nu ligger han i sängen och snarkar. Men nu är han tillbaks på sitt vanliga schema, så idag är han ledig! De betyder även att han jobbar dag i morron och gör sedan helg! :) Lyx!

Nu ska jag och Elton fixa frukost! Elton äter dåligt igen, så jag antar att de inte blir allt för mycket i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0