Oplanerat


Jag och Elton har haft en rätt mysig dag, bara sådär helt oplanerat!
Först på morronen fortsatte vi rensa i Eltons leksaker och plocka ihop här hemma. Sedan kröp vi ner brevid pappa Roger och sov några timmar. När vi vakna kom gammelmormor hit, med bullar och allt! Efter lite fika fick vi på oss kläder och for på Birsta. Jag sökte jobbet, kika på en jacka (jag hitta en dessutom! Som passa min feta rumpa och utan att bli som ett tält över magen och tuttarna! Dock passade inte priset..) och Elton fick med sej en halsduk. Mammas snygging!

Egentligen var uppdraget att hitta tapeter till gammelmormor, så vi for på XL Bygg och gjorde de vi skulle! Tror att vi hitta rätt tapet, men gammelmormor skulle hem och fundera, som den stora funderaren hon är ;)

När vi kom hem, väntade Mia här. Så vi traska bort på Ica direkt, för att inhandla dagens middag! På Ica blev Mia sugen på tacos och jag var snabb att hänga på! Och Tacos blev de :) Mumsigt värre, såhär på en Måndag!
Massa mat, Coca Cola, underbart sällskap och skitsnack. En mycket bra start på veckan!

Elton fick dispans då Mia var här och var vaken ändå till klockan 20. Men han var på bra humör hela tiden, så vad gör de? Dessutom somna han snällt och relativt fort oxå!

Nu ska jag krypa upp i soffan, äta vindruvor och kolla på Medium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0