Nästa


Jag kunde inte hålla mej, så jag såg nästa avsnitt av Desperate Housewives oxå ikväll! ;) haha!

Elton blev hemma från dagis idag oxå (och blir även de imorron, får se hur de blir på Torsdag..), han är inte all på topp. Snoret rinner och han är ganska hängig, dock börjar hostan lugna ner sej lite iaf!

Så vi har haft en kanondag, bara vi två! Efter att vi sovit, fått lunchen i magen och vinkat hejdå till pappa Roger, gick vi ut i finvädret. Så underbart att solen lyser, tråkigt dock att de måste blåsa så himla mycket.. Jag behöver verkligen en jacka nu, fy så kallt!

Jag har aldrig riktigt tyckt om hösten, kallt och ruskigt. Men när vi var ute idag, var de så himla fint! Solen lyste, alla fina färger på löven och Elton hade de så kul, att springa i och plocka upp löven! Vi fick en massa fina bilder idag, en massa! Tyvärr har jag ju bara mobilkameran nu, men jag tackar gudarna för att den är så bra som den är!

Efter att vi hade varit ute och busa, gick vi in och baka! Vi baka två olika havrekakor, vet dock inte hur dom smaka, då jag inte alls är sugen.. Men i morron ska dom testas!
Annars har vi bara hunnit med middag, tvättat lite och läst en massa böcker! Förut har Elton inte alls visat intresse för böcker (måste dock erkänna att jag varit dålig på de, då jag egentligen hatar att läsa böcker och speciellt högt.. Dysleksin som spelar in? Vilket fall, ska jag bättra mej!), han har inte kunnat sitta still och "väntat" på att jag ska läsa klart, utan bara bläddrat fort förbi och sedan bytt bok. Men ikväll har vi betat av flera böcker :) Jättekul faktiskt!

Nä, blev bara massa babbel. Hade egentligen ingenting att skriva, skulle egentligen krypa ner i sängen. Haha! :) Så nu ska jag göra de, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0