Lyx


I morse vakna Elton inte förrän 08:10(?), helt otroligt! Och inte nog med de, jag fick ytterligare sovmorron! Roger och Elton fixa alla morronbestyr och Roger lämna Elton på dagis. Dock fick dom stressa lite, då Elton sov så länge.. Tack mina älskade pojkar!

Jag sitter fortfarande i morronrock, dricker te och njuter av tystnaden. Lyx! Roger är och lägger på vinterdäcken och mormor for och jobba för ett tag sedan, så nu är de bara jag hemma.

De hade gått jättebra på dagis igår, med tanke på hur länge han hade varit hemma. Han hade ätit mycket och sovit bra, lekt och varit glad. Mycket skönt!
När vi hämta Elton från dagis, for vi och handla, mötte upp mormor oxå. Sedan hann vi bara hem, duscha, fika och göra oss klar för föräldramötet. Elton stanna hemma med mormor och myste!

Mötet gick bra, vi fick information om renoveringen dom ska göra. Kommer bli så bra och allt kommer bli tipptopp. Känns jättekul! :) Och vi verkligen älskar Eltons fröknar, allihopa! Jag vill inte att Elton ska byta avdelning ;) Haha! Jag hoppas iaf att de är en bra bit bort.

Idag har vi inget på schemat.. Vi får se hur länge Roger blir kvar i Härnösand. Elton ska iaf få bada när han kommer hem. Sedan ska vi fixa lite middag och hoppas att pappa Roger kommer hem lagomt tills dess.

I morron ska vi först in till stan, fixa lite ärenden. Sedan ska vi och handla till smörgåstårtan, som sedan ska göras på eftermiddagen eller kvällen. Ska bli så gott!
På Lördag ska vi fira Roger, med tårta och paket. På kvällen ska han till en gammal kompis och hitta på nått, prata gamla minnen. Jag och Elton ska vara hemma och mysa, kanske att vi får sällskap, vore trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0