Ingen frukost


Vilken natt! Elton har sovit hur bra som hellst och sov dessutom ända till klockan 07. Mycket bra! :)
Dock åt han ingen frukost, som vanligt.. Spelar ingen roll vad jag erbjuder, han nobbar allt! Jag hoppas de vänder snart, väldigt snart!

Jag har precis lämnat Elton på dagis, gick hur bra som hellst! Inte ett ord och han ville ut och leka direkt, så han hade inte ens tid att vinka hejdå! :) Skönt, speciellt när han var hemma hela förra veckan!
Fröknarna tyckte han blev så fin så, i sin nya frill! :) Men de känns fortfarande ovant för mej..

Nu ska jag ta tag i disken, som har fått vänta allt för länge.. Kanske att jag städar ihop lite oxå, medans Elton ändå inte är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0