Eltonspråket


Idag sa Elton momma för första gången! :) Han säger ju bara ett "namn", vilket är Memme (gammelmormor). Men idag när jag fråga om han kunde säga de, sa han de dirket! Ringde mormor direkt, som nästan börja grina av lycka. Haha!

Elton är ju väldigt seg med talet och dom få orden han säger, har han hittat på. Eltonspråket, brukar vi säga! Men jag var likadan, men när jag väl börja prata, kom allt. Och jag är inte ett dugg nervös eller orolig över talet. De kommer när de kommer!
Och han förstår ju allt vi säger, gör sej förstådd på annat sätt och kör rätt mycket tecken (som han är jätteduktig på!)!


Kommentarer
Postat av: Nina

Sådär var det för Liam med fram till i somras men så kom alla ord på en gång. Som du skriver, ingenting att vara orolig över för det kommer när det kommer :)



Hoppas ni får en fin helg!

2010-10-22 @ 21:21:38
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0