Dåligt


Har varit dåligt med bloggande dom senaste dagarna..

I Lördags hade vi en riktig familjedag, en behövlig sådan! Var länge sedan vi hitta på nåe skoj, alla tre tillsammans.
Roger fick sovmorron och jag och Elton myste i soffan. Efter lite frukost i magarna, for vi till Memme för att lämna några grejer. Hon överaska med fruktsallad när vi kom, mycket gott!
Men vi stannade inte allt för länge, då målet var badhuset! Oj, så lycklig Elton blev när vi hoppa i vattnet! Han var som en fisk i vattnet och härja på i hela 2 timmar! Och inte ville han ge upp då inte, men då klockan bara rusa iväg och Eltons sovtid hade passerat för evigheter sedan, var vi tvungna.. Men innan vi for hem för att sova, fick Elton Elton i sej en korv. Dock halvsov han igenom hela måltiden och vägen hem, men somna gott hemma i sängen oxå!
Jag och Elton kramades och sov gott i sängen, pappa Roger skulle vara vaken. Men även han somna på soffan, så vi vakna inte förrän 16.30!!! Hua, på tok för sent..

Men jag och Elton hade en supermysig kväll! Medans var pappa Roger på hockey. Klockan 22 stupa Elton i säng, men han var glad och go hela kvällen! Mammas hjärta ♥

Igår fick jag sovmorron, ändå till 09:30! Där efter for vi direkt till Memme, Roger skulle spackla sista väggen och jag och Elton skulle hjälpa Memme med att få upp fiskarna. Några fiskar fick vi upp, men Elton tyckte inte att dom skulle bo i källaren.. Han blev nästan ledsen, men efter att jag förklara varför för han, gick de ann iaf! :) Sötlök!

Roger börjar ju sin jobbvecka på Söndag eftermiddag, så jag och Elton hade hela kvällen för oss själva!

Idag har vi bara varit hemma. Jag tycker Eltons förkylning börja ta om igen, han hostar och snorar bara mer.. Så vi har tagit de lugnt! Tagit en långdusch, tagit en kort promenad bort på lill Ica och handla massa frukt, Elton har cyklat en massa (inne såklart) och latat oss!

Nu ligger prinsen och sover, Roger jobbar (sitt nästsista pass för veckan, wiho!) och jag har tänt massa ljus och ska krypa under filten! Om de inte är nått sevärt på tv, ska jag se nån serie. Men först ska jag blogga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0