Dåligt humör


Dagen blev inte alls som jag tänkt mej.. Jag blev på dåligt humör och som räddaren i nöden, ringde mormor och ville ha med mej på Birsta. Precis vad jag behövde, lite tid för mej själv, med min älskade mamma!
Sagt och gjort, mormor hämta mej och vi gjorde Birsta. Leta present till Roger, mötte upp gammelmormor och fynda en skjorta (½ reapriset - och gammelmormor betala, haha!).

Pojkarna hade haft besök av farmor, dom hade busa och käka glasstårta. När jag kom hem, stod Roger och fixa Tacosen. Å, så glad jag blev!
Vi har precis ätit, så nu är vi mätta och belåtna. Roger är och handlar de sista till tårtorna, som vi ska fixa ihop när han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0